Beställning av produkter ska ske genom vår webbutik, via e-post eller telefon. Vid beställning träffas avtal mellan dig och Best Butiker AB (Org-nr: 559400-3104) och du får via e-post en orderbekräftelse som genereras automatiskt av vår webbutik utan manuell översyn.
Best Butiker AB garanterar inte att alla bilder exakt återger produktens verkliga utseende, utan ska ses som illustrationer. Vi reserverar oss också för slutförsäljning och uppenbart felaktiga uppgifter/priser på hemsidan. Vid eventuella felaktigheter i produktbeskrivning t ex angivande av pris, leveranstid, antal per förpackning, illustration etc. förbehålls Best Butiker AB rätten att korrigera detta i efterhand. Vid sådana tillfällen kontaktar vi dig och informerar om ändringen. Du har då din fulla rätt att antingen acceptera ändringen eller häva köpet.
Genom att klicka på “Genomför köp” i kassan godkänner du Best Butiker AB köpvillkor. Best Butiker AB följer lagen om distansavtal klicka för att läsa.
Alla falska beställningar eller bedrägeriförsök kommer att polisanmälas!
Samtliga priser i vår webbutik är inkl. moms. På kassasidan kan du se alla avgifter och totalpriset.
Expeditionsavgift tillkommer ordrar under ett specifikt ordervärde, läs mer under Betalning & leverans. Denna avgift täcker våra kostnader för behandling, hantering och emballage. Expeditionsavgiften finns alltid angiven i kassan under rubriken Expeditionsavgift.
Vid bekräftad beställning kan priserna endast ändras av omständigheter som Best Butiker AB inte råder över, t.ex. väsentligt ändrade råvarupriser, prisändringar, valutaförändringar eller ändrad moms.
Alla bilder och ritningar skall ses som illustrationer och kan inte garanteras exakt återge varornas utseende, färg eller funktion.
Vid åberopande av ångerrätt eller byte gäller följande:
Meddela vår kundtjänst inom 14 dagar efter det att du har mottagit beställningen. Du som kund står för returfrakten. Vi återkommer inom 7 dagar med information om ditt returärende.
Meddelande om retur skall innehålla följande information:
OBS! Innan du returnerar varan ska du invänta information om returadress samt returnummer från vår kundtjänst. Skicka tillbaka varan som företagspaket för direktleverans till avtalad returadress.
Varan ska vara i oförändrat skick, dvs. oanvänd, inte förstörd eller skadad. Varan ska vara komplett för att godkännas som retur, vilket innebär att det är ditt ansvar att se till att samtliga i varan ingående delar skickas tillbaka till oss vid en retur.
Observera: